середу, 2 липня 2014 р.

Обгрунтування методологічної проблеми

В умовах впровадження нових Державних стандартів особливо актуальною постає проблема ефективне формування інформаційно-комунікаційної компетентності, яка  потребує використання технологій, які не лише дають змогу реалізовувати освітні стандарти нового часу, а й відповідають віковим особливостям учнів.
До таких технологій належить, зокрема, середовище візуального програмування Скретч (Scratch) для дітей 7–16 років, розроблене співробітниками лабораторії Media Lab Массачусетського (MIT) технологічного інституту. Скретч базується на традиціях мови Logo, а написана програма мовою Squeak. В її основу покладено графічну мову програмування, що дає змогу контролювати дії об’єктів і даних різних 2 типів, а також взаємодію між ними. У середовищі використовується блоки з яких дитина за допомогою миші може складати конструкції комп’ютерних програм.
Працюючи над Скретч – проектами користувачі вивчають:
-         принципи розробки сценаріїв ігрових, навчальних та інших проектів;
-         основи об’єктно-орієнтованого програмування (поняття «об’єкт», властивості об’єкта та виконувані над ним дії, взаємодія об’єктів);
-         лінійні алгоритмічні структури слідування, циклічні алгоритми та алгоритми з розгалуженням;
-         методи створення та редагування зображень із використанням вбудованого графічного редактора;
-         основи роботи з веб-ресурсами (публікація Скретч-проектів в Інтернеті, оцінювання проектів, запозичення ідей і окремих складових проектів на сайті Скреч-спільноти).

Скретч — вільно поширюваний програмний продукт, що має українську локалізацію як на рівні інтерфейсу програми, так і на рівні команд мови програмування. Програма функціонує під управлінням Windows, Linux, Mac OSX 10.4 або вище, має звичний віконний інтерфейс.

Немає коментарів:

Дописати коментар