Тема дослідження: Опанування теоретичного матеріалу та методики застосування програмного
середовища Скретч. Ознайомлення
з існуючими ППД. Прогнозування
напрямів, форм та методів впровадження проблеми програмного засобу Скретч в
ході викладання курсу «Сходинки до інформатики».
Мета дослідження:
Підвищення педагогічної майстерності
вчителів, які викладають навчальний предмет «Сходинки до інформатики» шляхом
поглибленого вивчення об’єктно-орієнтованого та подійно-орієнтованого програмування в програмному середовищі Скретч,
дослідження особливостей методики застосування даного програмного засобу,
конструювання методичних розробок уроків та позакласних заходів із
застосуванням Скретч, створення сайту динамічної групи з метою обміну досвідом учителів,
які входять до даної групи, на якому опубліковуватимуться методичні
напрацювання.
Предмет
дослідження:
Методи
і форми, прийоми організації
методичної роботи в ході вивчення курсу
«Сходинки до інформатики».
Методи
дослідження:
Науково-теоретичний
аналіз психолого-педагогічної літератури з проблем-ного питання, освоєння
існуючого ППД, а саме автора українізованої версії Скретч, учителя інформатики Нечаївської
ЗШ І-ІІІ ст. ім. Ю. І. Яновського Компаніївського району Кіровоградської області; бесіди, анкетувавння, тестування,
спостереження, семінари, практикуми, тренінги,круглі столи.
Немає коментарів:
Дописати коментар