середу, 2 липня 2014 р.

І рік роботи над методичною проблемою

Тема дослідження: Опанування теоретичного матеріалу та методики застосування програмного середовища Скретч. Ознайомлення з існуючими ППД. Прогнозування напрямів, форм та методів впровадження проблеми програмного засобу Скретч в ході викладання курсу «Сходинки до інформатики».
Мета дослідження:
Підвищення педагогічної майстерності вчителів, які викладають навчальний предмет «Сходинки до інформатики» шляхом поглибленого вивчення об’єктно-орієнтованого та подійно-орієнтованого  програмування в програмному середовищі Скретч, дослідження особливостей методики застосування даного програмного засобу, конструювання методичних розробок уроків та позакласних заходів із застосуванням Скретч, створення сайту динамічної групи з метою обміну досвідом учителів, які входять до даної групи, на якому опубліковуватимуться методичні напрацювання.
Предмет дослідження:
Методи і форми, прийоми організації методичної роботи в ході вивчення  курсу «Сходинки до інформатики».
Методи дослідження:
Науково-теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблем-ного питання, освоєння існуючого ППД, а саме автора українізованої версії Скретч, учителя інформатики  Нечаївської ЗШ І-ІІІ ст. ім. Ю. І. Яновського Компаніївського району Кіровоградської області; бесіди, анкетувавння, тестування, спостереження, семінари, практикуми, тренінги,круглі столи.



Немає коментарів:

Дописати коментар