середу, 2 липня 2014 р.

Тематичне планування засідань

Засідання 1.
1. Науково-методична консультація з теми: «Основи алгоритмізації. Побудова алгоритмів різних типів.»
2.  Анкетування членів динамічної групи з метою обізнаності та зацікавленості даною проблемою.
3.     Практикум: «Реєстрація на сайті Скретч-спільноти. Створення проекту, додавання до проекту спрайтів з бібліотеки програми Скретч, створення скриптів, робота з командами обміну повідомленнями.»
4.     Огляд науково-методичної, психолого-педагогічної літератури з окресленої проблеми.
Робота між засіданнями
1.     Опрацювати рекомендовану літературу з даної проблеми.
2.     Скласти алгоритм двозначних чисел та побудувати його блок-схему, записати алгоритм у середовищі Скреч.

Засідання 2.
1.     Круглий стіл «Мови програмування та програми. Перспективи розвитку мов програмування.»
2.     Робота в мікрогрупах з опрацювання теми: «Візуальний словник, граматика мови Скретч, категорії та форми блоків команд, самостійні та службові блоки.»
3.     Практикум: «Створєння проекту у Скретч з використанням блоків різних категорій для створення анімації
Робота між засіданнями
1.     Засобами програми Скретч створити проект мультфільму, або казки з використанням блоків різних категорій для створення анімації.
2. Вивчення передового педагогічного досвіду учителя інформатики  Нечаївської ЗШ І-ІІІ ст. ім. Ю. І. Яновського Компаніївського району Кіровоградської області (на основі методичного посібника "Програмуємо в Скретч. Ігри, анімація, діалоги")
3.     Написати розгорнутий план-конспект уроку на запропоновану тему та опублікувати його на сайті динамічної групи.
Засідання 3.
1.     Коло ідей «Константи та змінні. Числові, рядкові дані та дані логічного типу, їх ефективне використання у програмах Скретч .»
2.     Робота в мікрогрупах «Практичне застосування основних правил побудови математичних виразів.»
3.     Практикум: «Створення навчальних проектів з використання констант, змінних, датчиків і повідомлень,списків, команд категорії Оператори. »
Робота між засіданнями
1.     Використовуючи скрипти з розгалуженням, цикли з лічильником, або цикл з передумовою створити гру «Відгадай число».
2.     Розробити дидактичні картки для роботи над задачами в Скретч.

Засідання 4.
1.     Вернісаж педагогічних ідей. Презентація створених навчальних проектів у Скретч.
2.      Відвідування і обговорення уроку з метою спостереження за технологією використання вчителем навчального  проекту.
3.     Практикум: «Створення електронної музики у Скретч. . Складання скриптів відтворення мелодії акордами»
Робота між засіданнями
1.       Розробка критеріїв оцінювання учнівських проектів створених засобами Скретч
2.       Розробити план-конспект гурткового заняття із застосуванням Скретч.
Засідання 5.
1.     Круглий стіл «Розробка завдань до конкурсу - захисту проектів створених в середовищі Скреч.»
2.     Практикум: «Розробка методичних рекомендацій «Створення проектів засобами середовища візуального програмування Скретч на уроках «Сходинок до інформатики»
3.     Обговорення подальших напрямків роботи динамічної групи.

Немає коментарів:

Дописати коментар