Засідання
1.
1. Науково-методична консультація з теми: «Основи
алгоритмізації. Побудова алгоритмів різних типів.»
2. Анкетування членів динамічної групи з метою
обізнаності та зацікавленості даною проблемою.
3. Практикум: «Реєстрація на сайті
Скретч-спільноти. Створення проекту, додавання до проекту спрайтів з бібліотеки
програми Скретч, створення скриптів, робота з командами обміну повідомленнями.»
4. Огляд науково-методичної,
психолого-педагогічної літератури з окресленої проблеми.
Робота між засіданнями
1. Опрацювати
рекомендовану літературу з даної проблеми.
2. Скласти алгоритм двозначних чисел та побудувати його
блок-схему, записати алгоритм у середовищі Скреч.
Засідання
2.
1. Круглий стіл «Мови програмування та програми.
Перспективи розвитку мов програмування.»
2. Робота в мікрогрупах з
опрацювання теми: «Візуальний словник, граматика мови Скретч, категорії та
форми блоків команд, самостійні та службові блоки.»
3. Практикум: «Створєння проекту у Скретч
з використанням блоків різних категорій для створення анімації.»
Робота між засіданнями
1.
Засобами програми Скретч
створити проект мультфільму, або казки з використанням блоків різних категорій
для створення анімації.
2. Вивчення передового педагогічного досвіду
учителя інформатики Нечаївської ЗШ І-ІІІ ст. ім. Ю. І.
Яновського Компаніївського району Кіровоградської області (на основі методичного посібника "Програмуємо в Скретч. Ігри, анімація, діалоги")
3.
Написати розгорнутий план-конспект уроку на
запропоновану тему та опублікувати його на сайті динамічної групи.
Засідання 3.
1. Коло ідей «Константи та змінні. Числові, рядкові дані та дані логічного типу, їх
ефективне використання у програмах Скретч .»
2. Робота в мікрогрупах «Практичне застосування основних правил побудови математичних виразів.»
3.
Практикум: «Створення
навчальних проектів
з використання констант, змінних, датчиків і повідомлень,списків, команд
категорії Оператори. »
Робота між засіданнями
1. Використовуючи скрипти з розгалуженням, цикли з лічильником,
або цикл з передумовою створити гру «Відгадай число».
2.
Розробити дидактичні картки для роботи над задачами в Скретч.
Засідання 4.
1. Вернісаж педагогічних ідей. Презентація
створених навчальних проектів у Скретч.
2. Відвідування і обговорення уроку з метою
спостереження за технологією використання вчителем навчального проекту.
3. Практикум: «Створення електронної музики у Скретч. . Складання скриптів відтворення мелодії акордами»
Робота між засіданнями
1.
Розробка критеріїв оцінювання учнівських
проектів створених засобами Скретч
2.
Розробити план-конспект гурткового заняття із
застосуванням Скретч.
Засідання 5.
1. Круглий
стіл «Розробка завдань до конкурсу - захисту проектів створених в середовищі
Скреч.»
2. Практикум: «Розробка методичних рекомендацій «Створення
проектів засобами середовища візуального програмування Скретч на уроках
«Сходинок до інформатики»
3. Обговорення подальших напрямків роботи
динамічної групи.
Немає коментарів:
Дописати коментар